Structurele marktbewerking

Outsourcen biedt zekerheid

Over het algemeen is de doelgroep van een gemiddeld IT bedrijf niet groter dan 2.000 prospects. De kans is groot dat u die interessante nieuwe prospect dus eigenlijk al kende!

Men denkt vaak dat zijn of haar doelgroep in Nederland tienduizenden prospect bedrijven telt. Echter wanneer u goed de cijfers bekijkt, zult u zien dat dit niet het geval is. Het uitvoeren van meerdere los van elkaar staande (tele-) marketingcampagnes zorgt voor een overlap in de te benaderen bedrijven. U benadert dus meerdere malen dezelfde prospect zonder dat u het in de gaten heeft. Indien deze prospect de mogelijkheid biedt om op termijn zaken mee te kunnen doen is dit niet erg. Het duurt tenslotte gemiddeld 5 tot 12 contactmomenten voor er een verkoop plaatsvindt. Echter, kan het net zo goed zijn dat u al meerdere malen te horen heeft gekregen dat het doen van zaken niet tot de mogelijkheden behoort, om welke reden dan ook.

De succesformule van i4Sales bestaat uit een uitgekiend proces gecombineerd met de juiste mensen en middelen voor een blijvend contact met uw doelgroep, zodat u inzichtelijk krijgt wat u kunt en mag verwachten aan new business verkoopkansen. Op deze wijze biedt outsourcen de zekerheid dat geen van uw prospects vergeten wordt, danwel een overvloed aan ongestructureerde contactmomenten krijgt.

i4Sales

i4Sales

Delen